WIOSNA



Tym razem znów nas zastała wiosna i wystrój jak najbardziej wiosenny musi być:)

środa, 15 grudnia 2010

Wracamy!!!

Wracam do Was po bardzo długiej przerwie! Wiem, ze (przepraszam za brak z z kropką, ale niestety coś szwankuje mi komputer i kiedy wstawiem tę literę to kasuje mi się tekst...:( ) tęskniliście niesamowicie!

Mam duzo do nadrobienia, ale mam nadzieję, ze dam radę!


Może nie będzie odpowiedniej kolejności wydarzeń, ale postaram się za to umieścić wszystkie udokumentowane! :-)


Zaczynamy.


HALLOWEEN

W naszym ognisku odbyła się dyskoteka z okazji Halloween! Straszne stroje były obowiązkowe, pomijając fakt, ze niektórzy wyłamali się od tej reguły to było SUPER :D Podkreślam, ze nie byłam inna i rownież postarałam się przebrać :P


Fotki:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz